Domů | Srovnání (0) | Nákupní seznam (0) | Přihlášení / Registrace

Často kladené otázky

1) Doprava a platba
2) Dostupnost zboží
3) Osobní odběr
4) Výměna zboží a reklamace
5) Ostatní

 

Doprava a platba

» Kolik zaplatím na poštovném a balném?

Všechny objednávky expedujeme prostřednictvím České pošty nebo přepravní služby DPD či PPL, díky čemuž máte zásilku doma do druhého dne od expedice.
Ceny poštovného se řídí aktuálním platným ceníkem uvedeným v obchodních podmínkách nebo na zvláštní stránce věnované pouze dopravě - oba odkazy naleznete v zápatí našich stránek.
Balné u nás nikdy neúčtujeme.
Pro výpočet dopravy lze rovněž použít možnost v košíku, kdy pokud máte v košíku zboží a zobrazíte si jeho obsah, zvolíte možnost "Odhadnout cenu dopravy" a po vyplnění adresy se Vám nabídnou veškeré možnosti dopravy včetně cen.

 


» Je ve vašem obchodě možné platit platební kartou?

Ano, kartou lze zaplatit prostřednictvím služby GoPay.

Dostupnost zboží

» Jak zjistím, že je dané zboží skladem?

U každého produktu je hned vedle obrázku uvedeno pole "Dostupnost", kde máte okamžitě k dispozici aktuální stav zásob daného zboží.


» Kdy mohu čekat zboží, které je v internetovém obchodě skladem?

Pokud je vybrané zboží v internetovém obchodě skladem, můžeme jej po zabalení expedovat. Obvykle je k Vám zboží dopraveno do druhého dne (platí pro platbu na dobírku).


» Co znamená, že je zboží na objednávku?

Pokud si ověřujete dostupnost zboží a systém hlásí: dostupnost X dní, znamená to, že zboží nemáme aktuálně skladem. Po vytvoření a odeslání objednávky zboží objednáme u dodavatele. U zboží, které není skladem, se tak může prodloužit obvyklá doba dodání.

Osobní odběr

» Lze si zboží osobně vyzvednout?

Ano, veškeré zboží je možné vyzvednout osobně na výdejních místech našeho smluvního partnera společnosti Uloženka (výdejní místa jsou označena názvem "Heurekapoint") a také v našem centrálním skladu v Moravské Třebové.


» Kdy bude zboží na osobní odběr připraveno k vyzvednutí?

Zboží objednané na osobní odběr je připraveno obvykle do druhého dne od objednávky (pokud je skladem).
Než se rozhodnete si u nás zboží vyzvednout, počkejte prosím na e-mail, kterým Vám oznámíme, že je zboží připraveno.


» Jak poznám, že je zboží na osobní odběr nachystané k vyzvednutí?

Zboží je nachystané k vyzvednutí, jakmile Vám pošleme informační e-mail.
Než se rozhodnete si u nás zboží vyzvednout, počkejte prosím na e-mail, kterým Vám oznámíme, že je zboží připraveno.

 

Výměna zboží a reklamace

» Můžu objednané zboží vrátit nebo vyměnit?

Zboží je možné bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dní od převzetí od dopravní společnosti. Vrácení peněz je se zákazníkem dohodnuto vždy telefonicky. Vrácené zboží musí být vždy v originálním obalu a neporušeném stavu. Více o vrácení zboží naleznete v obchodních podmínkách.
Více informací o reklamacích, vrácení a výměně zboží naleznete v obchodních podmínkách.


» Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

Podrobný popis jak postupovat v případě reklamace zboží najdete v našich obchodních podmínkách.
Po přihlášení do našeho e-shopu je pod objednávkou možné sledovat stav vyřizování reklamace.

Ostatní

» Nedaří se mi objednat zboží přes Internet. Jak mám postupovat?

Díky přísnému nastavení připojení k internetu (obvykle v rámci firemních sítí) se může stát, že se vám nepodaří zboží z našeho obchodu objednat.
V tomto případě můžete objednávku provést :


!! Nezapomeňte prosím uvést všechny údaje potřebné pro úspěšnou expedici (adresa, telefon, e-mail, ...)

Kontakty na eshop http://www.biolampa-medilight.cz/


» Získal jsem slevový kupón, kde ho zadám?

Slevový kupón zadáte v košíku při dokončení objednávky. Po zadání slevového kupónu se cena automaticky přepočte. K jedné objednávce můžete zadat i více slevových kupónů.
Pozor: slevový kupón jde použít pouze jednou!

Biolampa Medilight  |  Šakalí hněv  |  Rhodos info  |  Masáže, rehabilitace
Biolampa Medilight © 2018